Why this blog?

Hej. Jag har skapat den här bloggen i syfte att möjliggöra för främst familj, men även vänner kan hållas uppdaterade på vad jag gör i min nya utmaning; dvs den stundade Tysklands- flytten och livet runt det nya arbetet som interaktionsdesigner. Jag ser bloggen som ett komplement till andra medier eftersom att de emellertid kan vara svårt att planera t ex videosamtal. Ett annat skäl till denna blogg är att den kan hjälpa mig att reflektera över saker.

Hello. I have created this blog in order to keep people (primary the family but also friends) updated about my new challenge, i.e. the upcoming life around my new work in Germany as an interaction designer. I see this as a complement to other media e.g. video calls since it can be difficult to plan video calls sometimes. Another reason why I create the blog is that it might help me reflect on things.

My current living room

Leave a Reply

