Flytt från Örngatan

Flytt av möbler och annat

Flytten från Örngatan i Krokslätt (Mölndal) är ett faktum, lägenheten är nästintill tom. Mamma och pappa var nere hos mig och hjälpte till i helgen. Utan dom skulle jag inte kunna ha sparat mina saker, de ska magasineras hemma. Ett stort tack mamma och pappa, jag älskar er! På onsdag kommer en second hand firma och hämtar sängarna plus en bokhylla och ett par hyllor från den 53 m2 stora lägenheten som finns i ett 50- tals hus. Därefter måste jag sova på en luftmadrass i fyra nätter.

Leave a Reply

