Tv-serien Bron får en tredje säsong!

Tv-serien Bron får en tredje säsong!

Vilken god nyhet, den svensk-danska tv-serien får en tredje säsong.
Trots det har jag inte möjlighet att se den via svt play eftersom att den bara kan ses inom Sverige. Jag har lyckats se fyra episoder av andra säsongen på swefilmer.com.
Tyskland och Polen vill göra en re-make av Bron. Det som gör Bron så bra tycker jag är hur de beskriver karaktärerna och lyckats berätta parallella människoöden. Men jag tycker att det på vissa avseenden är för likt den första säsongen som till exempel aktivister. Jag ser fram emot den tredje säsongen och hoppas att fler episoder av säsong två blir tillgängliga online. Därför älskar hela världen “Bron”, artikel från svt.

Leave a Reply

