Tidigt telefons…

Tidigt telefonsamtal

I morse ringde det på min tyska telefon kl: 5:59, en halvtimme innan jag vanligtvis brukar vakna. Jag svarade inte ty jag trodde att det var min väckning signal. Jag kunde inte heller se vilket nummer det var och de ringde inte tillbaka innan detta skrevs kl halv elva. Om det hade varit en arbetsgivare, varför ringer de kl sex på morgonen?
Det måste ha varit jag som satte igång fusktelefonsamtalet på telefonen utan att jag var medveten om det när jag skulle stänga av alarmet på telefonen.

Leave a Reply

