Uppdatering på jobbfronten

Uppdatering på jobbsökfronten

Dimman lättar på jobbfronten. Sedan jag på allvar började söka nya jobb den 24 mars (och då är inte tjänsten på Google inräknad som jag sökte innan jag fick reda på att jag skulle sluta) så har jag fram tills idag blivit inbjuden till två intervjuer. Det ena är Inuse Experience i Göteborg och Stockholm. Det andra företaget (som jag fick reda på idag) är Icon Incar i München. Det svenska företaget Semcon som även finns i München vidarebefordrade min portfolio till en kund som jag inte känner till men som behövde en grafisk designer. Semcon hade för övrigt ett par projekt (i Göteborg och i Trollhättan) i Sverige som kanske kunde passa mina kunskaper förutsatt att jag flyttade hem till Sverige förstås.

Leave a Reply

