Shoppingdag i City Galerie

Shoppingdag på City Galerie

Jag arbetade bara 1 timme och 45 minuter idag eftersom att jag arbetade länge igår. Efter arbetet idag gick jag till City Galerie med min dator för att byta batteri. Jag har haft servicemeddelandet ända sedan jag flyttade till Tyskland, d.v.s. sju månader. Idag kände jag att det var dags att åtgärda det. På det store hela var servicen bra och professionell på Apple i City Galerie. Det var lite långa väntetider, de var ca tio minuter sena till det avtalade mötet men jag är nöjd ändå, jag kunde ju trots allt gå hem med ett nytt batteri samma dag. De skickade email och berättade när servicen var klar, trots att jag inte har en smart phone men det kunde ju inte de veta. Datorn är lite kvickare och funkar bra. Den hade bara ca 65 procent kvar av kapaciteten innan jag bytte ut batteriet. Det kostade €130 och själva servicen i sig tog en timme. Under tiden köpte jag två par shorts på H&M, en födelsedagspresent till brorsan, ett gott te och några frallor. En riktig shoppingdag efter arbetet alltså. Bilden är tagen inne i City Galerie.

Leave a Reply

