Löpträning

I kväll löpte jag 8 km på 38 minuter vid Siebentischwald. Sedan talade jag lite med mannen som ett par dagar tidigare frågat om jag kunde tänka mig att delta i hans åttamannalag i en löptävling i slutet av juni. Han ville att halva teamet skulle åka till platsen för tävlingen och springa sträckorna 4 km respektive 6 km. På söndag kl 16:45 ska vi åka till platsen. Det kan bli lite problematiskt eftersom att det är midsommarfirande i München på antingen fredag eller lördag med folk jag känner från skolan. Hoppas att det är i morgon fredag istället för på lördag så att man inte behöver ta det allt för lugnt.

Leave a Reply

